Termeni si condiții
pentru website-ul OSSVET CONSULT S.R.L www.ossvet.ro
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
- întocmirea,
procesarea, urmărirea și finalizarea comenzilor efectuate pe site;
- facturarea și
expedierea comenzilor;
- arhivarea pe perioada garanției/conform prevederilor legale.
Conform
O.U.G. 34/2014, produsele achiziționate se pot returna în ambalajul original și
în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile de la
primire, fără penalitați și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor
se va face pe cheltuiala OSSVET CONSULT S.R.L., folosind același serviciu de
transport cu care s-a făcut expedierea. Clientul poate solicita returnarea
contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dacă OSSVET CONSULT
S.R.L. nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea
produsului în cel mult 14 zile lucrătoare de la data returnării. Conform
prevederilor art. 13 din aceeași Ordonanță de urgență, contravaloarea produselor
returnate va fi rambursată în termen de 14 zile lucrătoare de la data
înregistrării cererii de retur, în contul bancar specificat de client, fără a
fi percepute comisioane pentru această rambursare. În cazul în care nu se poate
efectua rambursarea într-un cont, clientul va fi contactat pentru a se stabili
o altă metodă de rambursare. Nu se acceptă pentru returnare produsele care
prezintă modificări fizice, zgârieturi, rupturi, găuri etc. Produsele trebuie
împachetate corespunzător (atât produsul, cât și ambalajul acestuia trebuie să
fie sigilate), iar factura aferentă trebuie atașată coletului. Clientul este
responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru
expedierea acestuia către sediul OSSVET CONSULT S.R.L. În cazul produselor perisabile,
nu se mai permite returnarea acestora. Aceste dispoziții se aplică conform
O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse de pe www.ossvet.ro, folosind tehnicile de comunicare la distanță. Anularea
repetată a comenzilor va putea fi considerată un abuz.
CONȚINUT
SITE
Se selectează produsul dorit și se apasă butonul de ADAUGĂ ÎN COȘ - VEZI COȘUL DE CUMPĂRĂTURI - COMANDĂ ACUM (vor apărea detaliile despre produs și câmpurile de Persoană fizică - DA sau NU, nume, prenume, adresă de livrare și/sau adresa de facturare, adresa de e-mail (*colectăm datele dvs. pentru a vă oferi detalii despre comandă, fără a le folosi în scopuri publicitare), nr. de telefon, se apasă butonul de FINALIZARE COMANDĂ. După ce ați accesat FINALIZARE COMANDĂ, apare de bifat căsuța cu ACCEPTARE TERMENI ȘI CONDIȚII ȘI POLITICILE PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA, fără de care nu se poate continua decât dacă politica este acceptată (odată cu bifarea căsuței). După bifare, datele se colectează, va apărea o pagină în care se specifică “comanda a fost plasată” urmând a se primi, în cel mai scurt timp, detalii despre aceasta prin e-mail sau telefon.
PROGRAMĂRILE PENTRU CONSULTANȚĂ PRIN INTERMEDIUL WEBITE-ULUI
Pentru a asigura serviciile de consultanţă în cadrul biroului OSSVET CONSULT S.R.L., este nevoie, în prealabil, de a face o programare pe site-ul www.ossvet.ro sau telefonic . În acest sens, se va completa un formular (este necesar a se oferi adresa de e-mail, nr. de telefon, ziua şi ora dorită pentru programare), urmând a se primi, în cel mai scurt timp posibil, o confirmare scrisă (un e-mail) sau telefonică, din partea OSSVET CONSULT S.R.L. În absența acestei confirmări, programarea nu este valabilă. Datele dumneavoastră de contact vor fi solicitate doar pentru a gestiona şi concretiza programarea, în strictă conformitate cu politicile de confidenţialitate, termenii şi condiţiile prezentului site, pentru a vă oferi, în cadru organizat, servicii de consultanţă de înaltă calitate.
COPYRIGHT
FRAUDĂ
LITIGII
Pentru
orice lămuriri, vă rugăm să ne contactați la datele de mai jos:
OSSVET
CONSULT S.R.L.
Adresa: Cluj-Napoca, Str. Traian nr. 41, Jud. Cluj;
Telefon: +40748944779, E-mail: [email protected]